Thursday 30 June 2011

| amoi punya HARI ISTIMEWA ♥

HARI ISTIMEWA ITU ADALAH HARI JADI AMOI YANG KE-16



‎| tidak disambut meriah seperti tahun-tahun yang sebelumnya |

| kerana saya tidak mahu membazir sangat dan usia sudah membesar|

| tidak mahu d'manja lagi cukup dengan sedekah tanda kesyukuran & doa selamat |

| lebih baik dan lebih senang |

| itu permintaan saya pada tahun ini |

| yang lain *secret* |

:DD










‎| THANKS YOU FRIEND |

| for all my birthday wish |

| i LOVE you ALL |

:DD

*hadiah terindah yang saya suka adalah ucapan "selamat hari jadi" saya tidak minta hadiah apa pun yang penting kamu ingat saya dan saya ingat kamu*

♥ B.F.F ♥















- hasliza binti bol hassan -
- babyeiza ngexngox -
- babyeiyza bluringg -
- amoi si congex -
- asz' leyza eiyza -



LOVE YOU ALL !!!


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home